Kontakt órák

Ha fontos számodra a közösségélmény és az online tér helyett inkább kontakt órán szeretnél részt venni, akkor Békéscsabán és Gyulán tudunk találkozni.

Helyszínek

Békéscsaba

Body and Soul Mozgásstúdió, Tessedik u. 21.

Gyula

M-argó Fitt Stúdió, Bocskai u. 5. – Millenium Praxisház

Dürer Albert Ált. Iskola Tornaszobája, Szent István u. 29.

Csoportos óratípusok

Gerinctréning

Tartásjavítás és mozgásfejlesztés

Alakformáló torna

Jógával és Pilates-szel

LoveYourBelly

Szülés utáni hasizom regenerálás és erősítés

Baba – Mama

LoveYourBelly

Az óratípusok részletes leírásáért görgess lejjebb.

Órarend

Bejelentkezés / Érdeklődés

Bejelentkezéssel / időpont egyeztetéssel kapcsolatban, kérlek keress Messengeren, vagy a +36 70 569 7691-es telefonszámon.

Nyári szünet

Kedves Tornázóim! 

🏖️🌞🏝️👙🩴 Júliusban és augusztusban a stúdió órák szünetelnek! 

Szeptemberben újra együtt! 🥰

Árak

Csoportos foglalkozások díja (fő/alkalom):

  • Felnőtt: 2. 500, Ft 
  • Diák 18 éves kor felett: 2. 000,- Ft 
  • Diák 18 éves kor alatt: 1. 500,- Ft
  • Nyugdíjas: 2. 000,- Ft 

Egyéni foglalkozások díja teremben: 8. 000,- Ft / fő / alkalom

Bérlet árak:

  • 5 alkalmas: 11. 250,- Ft (-10% — érvényes 2 hónapig)
  • 10 alkalmas: 20. 000,- Ft (-20% — érvényes 3 hónapig)
  • 10 alkalmas családi: 31. 500,- Ft (1 felnőtt és 1 diák, 18 év alatt)

Az árak tartalmazzák az ÁFA-t, 2023. november 1-től érvényesek. A foglalkozások és bérletek díja fizethető a helyszínen készpénzben, vagy banki átutalással.

A bérletek az érvényességi időn belül – az 5 hetes LoveYourBelly torna kivételével – bármelyik foglalkozáson felhasználhatóak, előzetes egyeztetést követően, a szabad helyek függvényében. 

Alakformáló torna

jógával és Pilates-szel

A jóga és a Pilates harmonikus párosítása lehetővé teszi az összes főbb izomcsoport tónusának és erejének fejlesztését, a hajlékonyság fokozását, miközben javítja az általános energiaszintet.
Rendszeres gyakorlásával javul:
  • az egyensúlyérzék,
  • a testtartás,
  • a koncentrálóképesség,
  • a testtudat,
fokozódik:
    • az immunrendszer működése,
    • a vérkeringés és
    • az emésztés.
A jóga gyakorlása során felveszünk egy pozíciót, koncentrálunk a póz helyes kivitelezésére és ezt hosszabb-rövidebb ideig kitartjuk. Többnyire nyújtó és statikus pózok alkotják, összhangban a légzéssel haladunk, áramlunk egyik pózból a másikba.
Ezzel szemben a Pilates gyakorlatok alapja, hogy felveszünk egy kiinduló pozíciót, majd végtagjaink lassú, de koordinált mozgatásával instabil helyzetbe hozzuk magunkat. Izmaink koncentrált feszítésével igyekszünk egyensúlyunkat megtartani, így a mélyen fekvő izmok még akkor is nagyon elfoglaltak, amikor a feladat kivitelezése látszólag nem, vagy csak alig jár mozgáseffektussal.
Nem baj,
  • ha nem ismered még a jóga ászanákat és a Pilates gyakorlatokat. Az órákon könnyen kivitelezhető és gyorsan elsajátítható gyakorlatokkal fogsz találkozni, melyek igazán szerethetőek.
  • ha nem vagy hajlékony és rugalmas. A tornák célja az alakformáláson túl a hajlékonyság és a rugalmasság fokozása is.
  • ha netán túlsúllyal küzdesz és úgy érzed kevés az erőd. A gyakorlatsorokat mindig igyekszem egyénileg is differenciálni és könnyítéseket ajánlani.
Az Alakformáló tornák intenzitása és terhelése: alacsony / közepes.

A Pilates soft ball és az elasztikus szalag használatával új megvilágításba kerülhet a torna és az alakformálás!

Ha szeretnéd kipróbálni, szeretettel várlak! 🤗😘

Gerinctréning

Kinek ajánlott a gerinctréning?
  • aki ülő munkát végez
  • aki nehéz fizikai munkát végez
  • aki karjaival hosszabb időn át a mellkasa előtt végzi munkáját (pl. szépségiparban, vendéglátásban, kereskedelemben, egészségügyben dolgozók, stb.)
  • aki feloldalas terhelésű sportot űz (pl. tenisz, kézilabda, vívás, stb.)

Tartásjavítás és mobilizálás

Gyere, próbáld ki a kis csoportos gerinctréning foglalkozásokat, ahol könnyed gyakorlatokkal lazítjuk a merev, feszes izmokat és erősítjük a törzsizmokat.
Labdák, rugalmas szalagok, korongok segítségével tesszük érdekessé és változatossá az órát.
 
A gerinctréning fő célja:
  • a gerinc rugalmasságának fokozásán túl,
  • a mozgásszervi problémák megelőzése,
  • a merev és feszes izomzat lazítása,
  • a tartáshibák kiküszöbölése és
  • a hátfájás megszüntetése.
Milyen esetben ajánlott a rendszeres gerinctréning?
  • krónikus nyak-, váll-, hát-, vagy derékfájás esetén
  • végtagokba sugárzó fájdalom esetén
  • rossz / aszimmetrikus testtartás esetén
  • gerincferdülés esetén
  • mozgásszegény életmód esetén

Súlyosabb mozgásszervi problémák esetén a csoportos gerinctréninghez kizárólag egyéni állapotfelmérést, konzultációt – igény esetén egyéni mozgásfejlesztést – követően lehet csatlakozni!

LoveYourBelly torna

A szétnyílt hasizmok regenerálásáért

(akár hosszú évekkel a szülést követően is)

Az 5 hetes LoveYourBelly program arról szól, hogy elsajátítsd azokat a gyakorlatokat, melyek rendszeres gyakorlásával szülést követően regenerálhatod a hasizmaidat – akár évekkel később is.
 
Fókuszban:
🎯 szülést követően a hasizmok regenerálása és megerősítése
🎯 szétnyílt hasizmok kellemetlen tüneteinek megszüntetése
🎯 medencefenék izmainak erősítése
🎯 tartásjavítás
🎯 mobilizálás és egyensúlyfejlesztés
🎯 rugalmasság fokozása
🎯 felületes, köztes és mélyizmok aktiválása és fokozatos erősítése
🎯 állóképesség javítása
 
‼ Nem baj,
  • ha nem vagy hajlékony
  • ha régóta nem sportoltál
  • ha túlsúllyal, vagy krónikus hátfájással, esetleg gerincproblémával küzdesz – gerinctrénerként kiegészítő gyakorlati ajánlásokkal segítelek.

Ha szeretnél…

  • megszabadulni a szétnyílt hasizom kellemetlen tüneteitől,
  • hajlékonyabb és karcsúbb lenni,
  • energikusabb, fittebb lenni,

akkor szeretettel várlak LoveYourBelly tornára!

loveyourbelly
A LoveYourBelly kíméletes, mégis hatékony módszer, ha szülést követően mozogni és karcsúsodni szeretnél.

A szétnyílt hasizom tüneteiről IDE kattintva olvashatsz.

LoveYourBelly csoport indul:

Kontakt csoport a közeljövőben kapacitáshiány miatt nem indul.

Hasizom regeneráló és erősítő tornára jelenleg online van lehetőség, a csoporthoz történő csatlakozás folyamatos. Igény esetén, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot. 

Baba - Mama LoveYourBelly

Szülés utáni hasizom regenerálás – babával 💜

A Baba-Mama LoveYourBelly egy lassabb és édesebb formája szülést követően a hasizmok megerősítésének. Csatlakozz Baba-Mama LoveYourBelly csapatunkhoz, ahol babaillatú, kellemes légkörben keríthetünk sort arra, hogy formába hozzuk magunkat! 🤸‍♀
 
Fókuszban:
🎯 szülést követően a hasizmok regenerálása és megerősítése
🎯 szétnyílt hasizmok kellemetlen tüneteinek megszüntetése
🎯 medencefenék izmainak erősítése
🎯 a szoptatás során feszessé váló nyak- és vállizmok lazítása
🎯 hát- és derékfájás megszüntetése
Baba-Mama LoveYourBelly tornán bemelegítést követően alacsony intenzitású gyakorlatokkal alaposan átmozgatjuk a teljes izomzatot. A foglalkozás alatt a babád ott van Melletted, vagy Rajtad, ha szeretnéd Őt is be tudjuk vonni a tornába.
A gyakorlatok üteme nem feszített, közben bármikor lehetőséged van ellátni a babádat az Ő igényeinek megfelelően, vagy szünetet tartani egy pelenkacserére. 
Mikor jelentkezhetsz Baba-Mama LoveYourBelly-re?
Természetes szülést követően 6 héttel, császármetszést követően 12 héttel, illetve amennyiben orvosi utasítás nem tiltja.
 
A Baba-Mama LoveYourBelly tornák nem fix 5 hetes turnusokban indulnak, hanem bármikor csatlakozhatsz – a szabad helyek függvényében. Az első találkozásunk alkalmával megvizsgáljuk a hasizmok állapotát és egyeztethetünk egyéni programtervet, amennyiben egészségi állapotod úgy kívánja.
Scroll to Top